: :: :: :
przejdź do strony: 2 autor: emeryt., dodał 2022-12-30 18:20 | komentuj |
> O 18:03, dnia 2022-12-30 Jerzy napisał(-a): > > O 17:17, dnia 2022-12-30 Emeryt napisał(-a): > > > O 12:18, dnia 2022-12-30 mieszkaniec napisał(-a): > > > > O 15:07, dnia 2022-12-29 Jerzy napisał(-a): > > > > > O 12:02, dnia 2022-12-29 Emeryt napisał(-a): > > > > > Przestroiłem telewizor i z kamer mam podglad na kanale 604,606,607, 608, 609 i 700. Brak 701 i 702.Może ktoś z Bart-Satu wyjaśni co za przyczyna, będę wdzieczny. > > > > > > > > Nowe kamery maja inne kodeki niż pozostałe. Część telewizorów tych kodeków nie posiada i nie odbiera tych kamer. > > > A ja mam dekoder z bartsatu i także problemy więc kto za to odpowiada, może wymienicie dekodery swoim klientom. > > Wiem pan co mi odpowiedział wielmożny pan o imieniu Jerzy.? Ze On nie odpowiada za jakość sprzętu, którzy posiadają abonęci. Niech sobie kupią nowe telewizory.Po prostu, pójśc do sklepu i kupić , normalnie jak bułeczkę , pójść i kupić.Szczyt arogancji. > Proszę i pokazać zdanie że komukolwiek nakazuje kupić nowy telewizor. Odpowiedziałem czemu nie ma obrazu z kamer w części tv. Taka sugestia pana,żeby sie pozbyć problemu. |
> O 18:20, dnia 2022-12-30 emeryt. napisał(-a): > > O 18:03, dnia 2022-12-30 Jerzy napisał(-a): > > > O 17:17, dnia 2022-12-30 Emeryt napisał(-a): > > > > O 12:18, dnia 2022-12-30 mieszkaniec napisał(-a): > > > > > O 15:07, dnia 2022-12-29 Jerzy napisał(-a): > > > > > > O 12:02, dnia 2022-12-29 Emeryt napisał(-a): > > > > > > Przestroiłem telewizor i z kamer mam podglad na kanale 604,606,607, 608, 609 i 700. Brak 701 i 702.Może ktoś z Bart-Satu wyjaśni co za przyczyna, będę wdzieczny. > > > > > > > > > > Nowe kamery maja inne kodeki niż pozostałe. Część telewizorów tych kodeków nie posiada i nie odbiera tych kamer. > > > > A ja mam dekoder z bartsatu i także problemy więc kto za to odpowiada, może wymienicie dekodery swoim klientom. > > > Wiem pan co mi odpowiedział wielmożny pan o imieniu Jerzy.? Ze On nie odpowiada za jakość sprzętu, którzy posiadają abonęci. Niech sobie kupią nowe telewizory.Po prostu, pójśc do sklepu i kupić , normalnie jak bułeczkę , pójść i kupić.Szczyt arogancji. > > Proszę i pokazać zdanie że komukolwiek nakazuje kupić nowy telewizor. Odpowiedziałem czemu nie ma obrazu z kamer w części tv. > Taka sugestia pana,żeby sie pozbyć problemu.
Ja sugerowałem zakup nowego TV? Proszę pokazać gdzie i komu? Staram się krótko i rzeczowo wyjaśniać przyczyny problemu. |
autor: Mieszkaniec, dodał 2022-12-30 22:46 | komentuj |
Ja to i tak podziwiam pana Jerzego za pomocne wypowiedzi, których nie musi udzielać. Ludzie co z wami nie tak? Nie dość że bartsat wychodzi z kamerami naprzeciw nam odbiorcom to wy jeszcze problemów szukacie |
> O 22:46, dnia 2022-12-30 Mieszkaniec napisał(-a): > Ja to i tak podziwiam pana Jerzego za pomocne wypowiedzi, których nie musi udzielać. Ludzie co z wami nie tak? Nie dość że bartsat wychodzi z kamerami naprzeciw nam odbiorcom to wy jeszcze problemów szukacie
Fakt, faktem, że taki problem po raz pierwszy występuje. Napisaliśmy zapytanie do dystrybutora z opisem problemu, ale ze względu na okres swiateczno-noworoczny, nie spodziewam się odpowiedzi szybciej niż w połowie stycznia. Najlepszym rozwiązaniem byłaby podmiana softu w kamerach na ten starszy, ale ta z opisu w dokumentacji i odpowiedzi na szybko od dystrybutora - nie jest możliwa, być może ze wsparciem producenta się uda... Ale producent w Chinach... To dłuższy niestety proces, co nie znaczy, że nic nie robimy... Po to uruchamiamy kolejne usługi, by mogli korzystać z nich wszyscy nasi członkowie. Na marginesie, wymiana kamer na nowe nic nie da, bo wszystkie na magazynie dystrybutora maja ten sam nowy soft. Na dzisiaj wiemy że nie radzą sobie z tym TV Manta i Samsungi z softem sprzed 2014 roku. |
autor: Działki odpowiadają, dodał 2022-12-31 08:06 | komentuj |
> O 23:24, dnia 2022-12-30 Jerzy napisał(-a): > > O 22:46, dnia 2022-12-30 Mieszkaniec napisał(-a): > > Ja to i tak podziwiam pana Jerzego za pomocne wypowiedzi, których nie musi udzielać. Ludzie co z wami nie tak? Nie dość że bartsat wychodzi z kamerami naprzeciw nam odbiorcom to wy jeszcze problemów szukacie > > Fakt, faktem, że taki problem po raz pierwszy występuje. Napisaliśmy zapytanie do dystrybutora z opisem problemu, ale ze względu na okres swiateczno-noworoczny, nie spodziewam się odpowiedzi szybciej niż w połowie stycznia. Najlepszym rozwiązaniem byłaby podmiana softu w kamerach na ten starszy, ale ta z opisu w dokumentacji i odpowiedzi na szybko od dystrybutora - nie jest możliwa, być może ze wsparciem producenta się uda... Ale producent w Chinach... To dłuższy niestety proces, co nie znaczy, że nic nie robimy... Po to uruchamiamy kolejne usługi, by mogli korzystać z nich wszyscy nasi członkowie. Na marginesie, wymiana kamer na nowe nic nie da, bo wszystkie na magazynie dystrybutora maja ten sam nowy soft. Na dzisiaj wiemy że nie radzą sobie z tym TV Manta i Samsungi z softem sprzed 2014 roku.
Stara kamera na kodeku h.264 a nowa na h.264+ lub h.265?
Jeśli tak to sprawa wydaje się prosta.
Brak danego kodeka w urządzeniach odbiorczych członków stowarzyszenia. Starsze urządzenia (TV, tunery) radziły sobie z h.264, czasami nawet z h.264+, ale niestety stasze urządzenie nie pociągnie h.265 czy to z hevc czy bez.
Zostaje tylko zmiana na nowych kamerach przesyl na h.264, ale może to być problematczne ze względu na zdecydowanie większa pojemność strumienia lub też w ogóle może nie być w ogóle takiego wyboru w nowszych softach kamery. Uwstecznic softu nie da się chyba, że producent podeśle takie oprogramowanie. Niestety czasami płytka drukowana kamer zmieniana jest do tego stopnia, że nie da się uwstecznić softu.
W sprzedaży występują kamery o tych samych nazwach pod różna wersja np. V1.2.1 i taka kamera może być bliznaiczo podobna do v1.1.1, ale to już w dużej mierze inny sprzęt i na obu ten sam soft nie pójdzie mimo, że to z nazwy ten sam model. |
autor: emeryt, dodał 2022-12-31 08:12 | komentuj |
> O 23:24, dnia 2022-12-30 Jerzy napisał(-a): > > O 22:46, dnia 2022-12-30 Mieszkaniec napisał(-a): > > Ja to i tak podziwiam pana Jerzego za pomocne wypowiedzi, których nie musi udzielać. Ludzie co z wami nie tak? Nie dość że bartsat wychodzi z kamerami naprzeciw nam odbiorcom to wy jeszcze problemów szukacie > > Fakt, faktem, że taki problem po raz pierwszy występuje. Napisaliśmy zapytanie do dystrybutora z opisem problemu, ale ze względu na okres swiateczno-noworoczny, nie spodziewam się odpowiedzi szybciej niż w połowie stycznia. Najlepszym rozwiązaniem byłaby podmiana softu w kamerach na ten starszy, ale ta z opisu w dokumentacji i odpowiedzi na szybko od dystrybutora - nie jest możliwa, być może ze wsparciem producenta się uda... Ale producent w Chinach... To dłuższy niestety proces, co nie znaczy, że nic nie robimy... Po to uruchamiamy kolejne usługi, by mogli korzystać z nich wszyscy nasi członkowie. Na marginesie, wymiana kamer na nowe nic nie da, bo wszystkie na magazynie dystrybutora maja ten sam nowy soft. Na dzisiaj wiemy że nie radzą sobie z tym TV Manta i Samsungi z softem sprzed 2014 roku. Szkoda,że wcześniej nie było tej informacji.Teraz wiem jak sprawa stoi.Dziękuje panie Jerzy i przepraszam za moje nerwy. |
autor: Działki odpowiadają, dodał 2022-12-31 08:12 | komentuj |
> O 08:06, dnia 2022-12-31 Działki odpowiadają napisał(-a): > > O 23:24, dnia 2022-12-30 Jerzy napisał(-a): > > > O 22:46, dnia 2022-12-30 Mieszkaniec napisał(-a): > > > Ja to i tak podziwiam pana Jerzego za pomocne wypowiedzi, których nie musi udzielać. Ludzie co z wami nie tak? Nie dość że bartsat wychodzi z kamerami naprzeciw nam odbiorcom to wy jeszcze problemów szukacie > > > > Fakt, faktem, że taki problem po raz pierwszy występuje. Napisaliśmy zapytanie do dystrybutora z opisem problemu, ale ze względu na okres swiateczno-noworoczny, nie spodziewam się odpowiedzi szybciej niż w połowie stycznia. Najlepszym rozwiązaniem byłaby podmiana softu w kamerach na ten starszy, ale ta z opisu w dokumentacji i odpowiedzi na szybko od dystrybutora - nie jest możliwa, być może ze wsparciem producenta się uda... Ale producent w Chinach... To dłuższy niestety proces, co nie znaczy, że nic nie robimy... Po to uruchamiamy kolejne usługi, by mogli korzystać z nich wszyscy nasi członkowie. Na marginesie, wymiana kamer na nowe nic nie da, bo wszystkie na magazynie dystrybutora maja ten sam nowy soft. Na dzisiaj wiemy że nie radzą sobie z tym TV Manta i Samsungi z softem sprzed 2014 roku. > > > Stara kamera na kodeku h.264 a nowa na h.264+ lub h.265? > > Jeśli tak to sprawa wydaje się prosta. > > Brak danego kodeka w urządzeniach odbiorczych członków stowarzyszenia. Starsze urządzenia (TV, tunery) radziły sobie z h.264, czasami nawet z h.264+, ale niestety stasze urządzenie nie pociągnie h.265 czy to z hevc czy bez. > > Zostaje tylko zmiana na nowych kamerach przesyl na h.264, ale może to być problematczne ze względu na zdecydowanie większa pojemność strumienia lub też w ogóle może nie być w ogóle takiego wyboru w nowszych softach kamery. Uwstecznic softu nie da się chyba, że producent podeśle takie oprogramowanie. Niestety czasami płytka drukowana kamer zmieniana jest do tego stopnia, że nie da się uwstecznić softu. > > W sprzedaży występują kamery o tych samych nazwach pod różna wersja np. V1.2.1 i taka kamera może być bliznaiczo podobna do v1.1.1, ale to już w dużej mierze inny sprzęt i na obu ten sam soft nie pójdzie mimo, że to z nazwy ten sam model.
Proponuję puścić w eter dźwięk z kamery. Jeden z pracowników BartSatu niech podleci dronem pod zamontowaną kamerę, a drugi niech spawdzi na TV, który nie odbiera obrazu czy jest dźwięk pochodzący od drona.
Jeśli to sprawa jasna. Kodeki. |
autor: Działki odpowiadają, dodał 2022-12-31 08:16 | komentuj |
> Jeśli to sprawa jasna. Kodeki.
Jeśli tak to sprawa jasna. Kodeki. |
> O 08:06, dnia 2022-12-31 Działki odpowiadają napisał(-a): > > O 23:24, dnia 2022-12-30 Jerzy napisał(-a): > > > O 22:46, dnia 2022-12-30 Mieszkaniec napisał(-a): > > > Ja to i tak podziwiam pana Jerzego za pomocne wypowiedzi, których nie musi udzielać. Ludzie co z wami nie tak? Nie dość że bartsat wychodzi z kamerami naprzeciw nam odbiorcom to wy jeszcze problemów szukacie > > > > Fakt, faktem, że taki problem po raz pierwszy występuje. Napisaliśmy zapytanie do dystrybutora z opisem problemu, ale ze względu na okres swiateczno-noworoczny, nie spodziewam się odpowiedzi szybciej niż w połowie stycznia. Najlepszym rozwiązaniem byłaby podmiana softu w kamerach na ten starszy, ale ta z opisu w dokumentacji i odpowiedzi na szybko od dystrybutora - nie jest możliwa, być może ze wsparciem producenta się uda... Ale producent w Chinach... To dłuższy niestety proces, co nie znaczy, że nic nie robimy... Po to uruchamiamy kolejne usługi, by mogli korzystać z nich wszyscy nasi członkowie. Na marginesie, wymiana kamer na nowe nic nie da, bo wszystkie na magazynie dystrybutora maja ten sam nowy soft. Na dzisiaj wiemy że nie radzą sobie z tym TV Manta i Samsungi z softem sprzed 2014 roku. > > > Stara kamera na kodeku h.264 a nowa na h.264+ lub h.265? > > Jeśli tak to sprawa wydaje się prosta. > > Brak danego kodeka w urządzeniach odbiorczych członków stowarzyszenia. Starsze urządzenia (TV, tunery) radziły sobie z h.264, czasami nawet z h.264+, ale niestety stasze urządzenie nie pociągnie h.265 czy to z hevc czy bez. > > Zostaje tylko zmiana na nowych kamerach przesyl na h.264, ale może to być problematczne ze względu na zdecydowanie większa pojemność strumienia lub też w ogóle może nie być w ogóle takiego wyboru w nowszych softach kamery. Uwstecznic softu nie da się chyba, że producent podeśle takie oprogramowanie. Niestety czasami płytka drukowana kamer zmieniana jest do tego stopnia, że nie da się uwstecznić softu. > > W sprzedaży występują kamery o tych samych nazwach pod różna wersja np. V1.2.1 i taka kamera może być bliznaiczo podobna do v1.1.1, ale to już w dużej mierze inny sprzęt i na obu ten sam soft nie pójdzie mimo, że to z nazwy ten sam model.
Na wszystkich kamerach używamy kodeków h.264. Na nowych też. To nie tu leży problem. |
przejdź do strony: 2 "Telewizja Kablowa Bart-Sat" informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i w żaden sposób nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych w dyskusji na forum Telewizji "Bart-Sat", zastrzega sobie jedynie prawo do usuwania, w ciągu 24 godzin, wypowiedzi o treści reklamowej, sprzecznej z prawem, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej czy też propagujących przemoc oraz treści powszechnie uznanych za naganne moralnie, społecznie niewłaściwe i naruszających zasady Netykiety. Przypominamy, że osoby zamieszczające opinie, o których mowa powyżej, mogą ponieść za ich treść odpowiedzialność karną lub cywilną. |
|