: Spis Wiadomości :: Utwórz Nowy Wątek :: statystyka forum :

postówmodyfikacja
(przyklejony)TELEWIZJA CYFROWA BART-SAT
11652023-12-19 06:59

przejdź do strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117

autor: jerzy, dodał 2012-12-21 17:18komentuj

> O 15:34, dnia 2012-12-21 abonent napisał(-a):
> Czy w 2013 roku opłaty za pakiety telewizyjne pozostają bez zmian i czy oprócz kanałów „Polsat Sport HD, Polsat Sport Extra HD” wszystkie nowe kanały zostają w pakiecie rozszerzonym?

Na dzien dzisiejszy ceny zostają bez zmian. W tej chwili negocjuje, by Polsaty sportowe HD jeszcze w styczniu byly dostepne dla wszystkich.

autor: jerzy, dodał 2012-12-21 17:23komentuj

I jeszcze informacja, że część kanałów retransmitujemy via światłowód z Warszawy, np. paczka TVP, gdzie programy TVP w wersji HD osiągają tzw. bitrate 13 Mbit, a programy TV Silesia HD czy Edusat HD osiągają bitrate 14-15 Mbit. Przez światłowód odbieramy również Programy TVN i Polsatu. Z pewnością wpłynie to na jakość obrazu.

autor: Wesoły Romek, dodał 2012-12-24 12:14komentuj

> O 17:23, dnia 2012-12-21 jerzy napisał(-a):
> I jeszcze informacja, że część kanałów retransmitujemy via światłowód z Warszawy, np. paczka TVP, gdzie programy TVP w wersji HD osiągają tzw. bitrate 13 Mbit, a programy TV Silesia HD czy Edusat HD osiągają bitrate 14-15 Mbit. Przez światłowód odbieramy również Programy TVN i Polsatu. Z pewnością wpłynie to na jakość obrazu.

Próbowałem u znajomych uruchomić waszą cyfrę i sygnał tragedia. Niby rzut beretem od was (Bema 17) a żaden kanał z cyfry bez pixelizacji nie chodzi.

autor: Łukasz ;), dodał 2012-12-24 12:43komentuj

> O 12:14, dnia 2012-12-24 Wesoły Romek napisał(-a):
> > O 17:23, dnia 2012-12-21 jerzy napisał(-a):
> > I jeszcze informacja, że część kanałów retransmitujemy via światłowód z Warszawy, np. paczka TVP, gdzie programy TVP w wersji HD osiągają tzw. bitrate 13 Mbit, a programy TV Silesia HD czy Edusat HD osiągają bitrate 14-15 Mbit. Przez światłowód odbieramy również Programy TVN i Polsatu. Z pewnością wpłynie to na jakość obrazu.
>
> Próbowałem u znajomych uruchomić waszą cyfrę i sygnał tragedia. Niby rzut beretem od was (Bema 17) a żaden kanał z cyfry bez pixelizacji nie chodzi.

Technicy Bart-Satu mocno zajęci, Jerzy również więc odpowiem ja choć nie jestem związany z BartSatem, ale miałem ten sam problem.

W pierwszej kolejności zobacz czy jest rozgałęźnik w tym domu i jeśli tak, to:

a) czy jest to w miarę dobry rozgałęźnik czy zwykłe g***no z domu usług za 3 zł. Jeśli g***niany to zgłoś do Bart-Satu prośbę o wymianę rozgałęźnika.

b) czy końcówki są dobrze zarobione, bo zazwyczaj tu jest największy problem. Jeśli źle to popraw je, a jak nie umiesz zrobić tego perfekcyjnie to daj sobie na luz i zgłoś do Bart-Satu prośbę o zarobienie kabli.

c) czy wtyczka antenowa jest dobrze zarobiona. Jeśli źle, to zrób to samo co w pkt. 2.

Dopiero po sprawdzeniu tych rzeczy możesz zgłosić ewentualną usterkę, bo z tego co wiem, to 80% zgłoszeń jest z winy użytkownika, tj problemu na kablach w domu. W analogu to nie przeszkadzało, ale cyfra to całkiem inna bajka. Tutaj źle zarobione kable czy zły rozgałęźnik potrafią totalnie rozwalić obraz ponieważ wkrada się wiele błędów.

W wielu telewizorach poziom sygnału i często również błędów można sprawdzić trzymając długo tj. ok 5-10 sekund przycisk "info" na pilocie od tv. Zobacz czy jest w tym tv taka opcja.

autor: jerzy, dodał 2012-12-24 13:02komentuj

> O 12:43, dnia 2012-12-24 Łukasz ;) napisał(-a):

Dzięki za bardzo fachową odpowiedź :)

autor: Wesoły Romek, dodał 2012-12-26 15:27komentuj

> O 12:43, dnia 2012-12-24 Łukasz ;) napisał(-a):
> Technicy Bart-Satu mocno zajęci, Jerzy również więc odpowiem ja choć nie jestem związany z BartSatem, ale miałem ten sam problem.
>
> W pierwszej kolejności zobacz czy jest rozgałęźnik w tym domu i jeśli tak, to:


Na tak banalne rozwiązania to sam bym wpadł. Telewizor podłączony jest kilkumetrowym kablem do gniazdka które bartsatowcy montowali. Na kablu nie ma łączek ani rozgałęziaczy. Już kilka razy sugerowałem im zgłoszenie tego ale jak to podsumowali "szkoda czasu". Kolega który mieszka na Sikorskiego też narzekał na kiepski sygnał. Podszedł do tego: "ale mają kiepski sygnał" i rozważa zamianę na talerz. Sęk w tym że mało komu chce się tego typu reklamacje składać. Wiąże się to z wizytą i biurze, dobre rady Wujka Dobra Rada typu tego co Łukasz pisał, następnie ponowna wizyta w biurze, umówienie się z technikiem który często ma czas wtedy gdy my pracujemy.
Kolejna sprawa to jakość sygnału cyfrowego. Ja mam Vectrę i analog wygląda gorzej niż u znajomych z BartSat-u na Bema. Jednak po włączeniu dekodera nie mam problemu z pikselizacją obrazu. Na Bema cyfry BartSat-u nie da się oglądać.

autor: jerzy, dodał 2012-12-26 15:44komentuj

> O 15:27, dnia 2012-12-26 Wesoły Romek napisał(-a):

> Na tak banalne rozwiązania to sam bym wpadł. Telewizor podłączony jest kilkumetrowym kablem do gniazdka które bartsatowcy montowali. Na kablu nie ma łączek ani rozgałęziaczy. Już kilka razy sugerowałem im zgłoszenie tego ale jak to podsumowali "szkoda czasu". Kolega który mieszka na Sikorskiego też narzekał na kiepski sygnał. Podszedł do tego: "ale mają kiepski sygnał" i rozważa zamianę na talerz. Sęk w tym że mało komu chce się tego typu reklamacje składać. Wiąże się to z wizytą i biurze, dobre rady Wujka Dobra Rada typu tego co Łukasz pisał, następnie ponowna wizyta w biurze, umówienie się z technikiem który często ma czas wtedy gdy my pracujemy.
> Kolejna sprawa to jakość sygnału cyfrowego. Ja mam Vectrę i analog wygląda gorzej niż u znajomych z BartSat-u na Bema. Jednak po włączeniu dekodera nie mam problemu z pikselizacją obrazu. Na Bema cyfry BartSat-u nie da się oglądać.

by zgłosić reklamację nie jest wymagana wizyta w biurze, wystarczy telefon do nas, dzwoniąc rano pomiędzy 8 a 9 można od razu umówić się z technikiem na konkretną godzinę (pomiędzy 9 a 16). Ale tak jak mówił Łukasz, 90% przypadków złego odbioru leży po stronie niewłaściwej instalacji u klienta. Zapraszam do wykonania telefonu do nas, to nie boli.

autor: Łukasz ;), dodał 2012-12-26 17:40komentuj

> O 15:44, dnia 2012-12-26 jerzy napisał(-a):
> > O 15:27, dnia 2012-12-26 Wesoły Romek napisał(-a):

Ewentualnie http://www.bartsat.pl/kontakt2/4-zgloszenie-usterki

autor: Wesoły Romek, dodał 2012-12-27 09:56komentuj

> O 15:44, dnia 2012-12-26 jerzy napisał(-a):
> można od razu umówić się z technikiem na konkretną godzinę (pomiędzy 9 a 16). Ale tak jak mówił Łukasz, 90% przypadków złego odbioru leży po stronie niewłaściwej instalacji u klienta. Zapraszam do wykonania telefonu do nas, to nie boli.

A jeśli ktoś pracuje np do 17.00 lub 18.00 to jak ma się z technikiem umawiać?

autor: jerzy, dodał 2012-12-27 10:35komentuj

> O 09:56, dnia 2012-12-27 Wesoły Romek napisał(-a):
> > O 15:44, dnia 2012-12-26 jerzy napisał(-a):
> > można od razu umówić się z technikiem na konkretną godzinę (pomiędzy 9 a 16). Ale tak jak mówił Łukasz, 90% przypadków złego odbioru leży po stronie niewłaściwej instalacji u klienta. Zapraszam do wykonania telefonu do nas, to nie boli.
>
> A jeśli ktoś pracuje np do 17.00 lub 18.00 to jak ma się z technikiem umawiać?

i pracuje od 8.00? I nie moze chcociaz jednego dnia zostać ranow domu czy przyjść wcześniej, albo urwać się na pół godziny?

przejdź do strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117


"Telewizja Kablowa Bart-Sat" informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i w żaden sposób nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych w dyskusji na forum Telewizji "Bart-Sat", zastrzega sobie jedynie prawo do usuwania, w ciągu 24 godzin, wypowiedzi o treści reklamowej, sprzecznej z prawem, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej czy też propagujących przemoc oraz treści powszechnie uznanych za naganne moralnie, społecznie niewłaściwe i naruszających zasady Netykiety. Przypominamy, że osoby zamieszczające opinie, o których mowa powyżej, mogą ponieść za ich treść odpowiedzialność karną lub cywilną.