: Spis Wiadomości :: Utwórz Nowy Wątek :: statystyka forum :

postówmodyfikacja
(przyklejony)TELEWIZJA CYFROWA BART-SAT
11652023-12-19 06:59

przejdź do strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117

autor: wujek68, dodał 2011-10-13 13:41komentuj

> O 17:24, dnia 2011-10-11 jerzy napisał(-a):
> > O 13:42, dnia 2011-10-11 aga napisał(-a):
> > czy obraz za pośrednictwem dekodera też bedzie sie tak zacinał, przyznam, że na Marksa cyfrowy odbiór non stop sie zacina
>
> jezeli sa nieprawidlowosci w odbiorze programow nalezy zglosci usterke do Biura Obslugi Klienta.

Czy przewidujecie w swojej ofercie cyfrowej kanał Kino Polska ??

autor: Robson, dodał 2011-10-14 22:10komentuj

> O 09:28, dnia 2011-10-10 Bartosz napisał(-a):
> Od chwili instalacji nowych urządzeń, na ulicy Sikorskiego nie ma całego pakietu TVP. Czy możesz Jerzy określić, kiedy problem zostanie rozwiązany.

A pakiet TVP pojawia się i znika dzisiaj znowu zniknął!?!? I nie chce powrócić!

autor: jerzy, dodał 2011-10-15 02:08komentuj

> O 13:41, dnia 2011-10-13 wujek68 napisał(-a):
> > O 17:24, dnia 2011-10-11 jerzy napisał(-a):
> > > O 13:42, dnia 2011-10-11 aga napisał(-a):
> > > czy obraz za pośrednictwem dekodera też bedzie sie tak zacinał, przyznam, że na Marksa cyfrowy odbiór non stop sie zacina
> >
> > jezeli sa nieprawidlowosci w odbiorze programow nalezy zglosci usterke do Biura Obslugi Klienta.
>
> Czy przewidujecie w swojej ofercie cyfrowej kanał Kino Polska ??

Tak bedzie kanal Kino Polska

autor: jerzy, dodał 2011-10-15 02:08komentuj

> O 22:10, dnia 2011-10-14 Robson napisał(-a):
> > O 09:28, dnia 2011-10-10 Bartosz napisał(-a):
> > Od chwili instalacji nowych urządzeń, na ulicy Sikorskiego nie ma całego pakietu TVP. Czy możesz Jerzy określić, kiedy problem zostanie rozwiązany.
>
> A pakiet TVP pojawia się i znika dzisiaj znowu zniknął!?!? I nie chce powrócić!

I to jest takie zglaszanie, nie wiadomo kto, nie wiadomo gdzie... I co ja mam z tym zrobic?
Zapraszam jedynie do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.

autor: Robson, dodał 2011-10-15 10:51komentuj

> O 02:08, dnia 2011-10-15 jerzy napisał(-a):
> > O 22:10, dnia 2011-10-14 Robson napisał(-a):
> > > O 09:28, dnia 2011-10-10 Bartosz napisał(-a):
> > > Od chwili instalacji nowych urządzeń, na ulicy Sikorskiego nie ma całego pakietu TVP. Czy możesz Jerzy określić, kiedy problem zostanie rozwiązany.
> >
> > A pakiet TVP pojawia się i znika dzisiaj znowu zniknął!?!? I nie chce powrócić!
>
> I to jest takie zglaszanie, nie wiadomo kto, nie wiadomo gdzie... I co ja mam z tym zrobic?
> Zapraszam jedynie do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.

Jerzy niepotrzebnie się denerwujesz! Twoi fachowcy już u mnie byli (Chilmanowicza) i powiedzieli, że to ciągle się zmienia i trzeba aktualizować programy, więc ok. aktualizuję! W środę pakiet TVP pojawił się a po nocy zniknął, więc w czwartek znowu dokonałem aktualizacji i pakiet TVP znów był i znowu po nocy zniknął i dno dnia dzisiejszego nie powrócił! Tak więc chyba coś jest nie tak? Poza tym nie mogę codziennie czekać na fachowców w godzinach porannych (bo tak przychodzą)- ja tez muszę pracować! Pozdrowionka!

autor: Orion, dodał 2011-10-15 14:32komentuj

> O 10:51, dnia 2011-10-15 Robson napisał(-a):
> > O 02:08, dnia 2011-10-15 jerzy napisał(-a):
> > > O 22:10, dnia 2011-10-14 Robson napisał(-a):
> > > > O 09:28, dnia 2011-10-10 Bartosz napisał(-a):
> > > > Od chwili instalacji nowych urządzeń, na ulicy Sikorskiego nie ma całego pakietu TVP. Czy możesz Jerzy określić, kiedy problem zostanie rozwiązany.
> > >
> > > A pakiet TVP pojawia się i znika dzisiaj znowu zniknął!?!? I nie chce powrócić!
> >
> > I to jest takie zglaszanie, nie wiadomo kto, nie wiadomo gdzie... I co ja mam z tym zrobic?
> > Zapraszam jedynie do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.
> Na Piłsudskiego 5 wszystko super , aż miło popatrzeć. Tak trzymać !.
> Jerzy niepotrzebnie się denerwujesz! Twoi fachowcy już u mnie byli (Chilmanowicza) i powiedzieli, że to ciągle się zmienia i trzeba aktualizować programy, więc ok. aktualizuję! W środę pakiet TVP pojawił się a po nocy zniknął, więc w czwartek znowu dokonałem aktualizacji i pakiet TVP znów był i znowu po nocy zniknął i dno dnia dzisiejszego nie powrócił! Tak więc chyba coś jest nie tak? Poza tym nie mogę codziennie czekać na fachowców w godzinach porannych (bo tak przychodzą)- ja tez muszę pracować! Pozdrowionka!

autor: jerzy, dodał 2011-10-15 15:00komentuj

> O 10:51, dnia 2011-10-15 Robson napisał(-a):

> Jerzy niepotrzebnie się denerwujesz! Twoi fachowcy już u mnie byli (Chilmanowicza) i powiedzieli, że to ciągle się zmienia i trzeba aktualizować programy, więc ok. aktualizuję! W środę pakiet TVP pojawił się a po nocy zniknął, więc w czwartek znowu dokonałem aktualizacji i pakiet TVP znów był i znowu po nocy zniknął i dno dnia dzisiejszego nie powrócił! Tak więc chyba coś jest nie tak? Poza tym nie mogę codziennie czekać na fachowców w godzinach porannych (bo tak przychodzą)- ja tez muszę pracować! Pozdrowionka!

ja się wcale nie denerwuje, tylko lubię merytoryczne rozmowy.
Rzeczywiście na Chilmanowicza mamy problem z wyższymi czestotliwościami. Do wymiany jest kabel łączący ul. Wyszyńskiego i ul. Chilmanowicza.
Wymiana ma nastąpić w nadchodzącym tygodniu.

autor: Robson, dodał 2011-10-17 16:55komentuj

> O 15:00, dnia 2011-10-15 jerzy napisał(-a):
> > O 10:51, dnia 2011-10-15 Robson napisał(-a):
>
> > Jerzy niepotrzebnie się denerwujesz! Twoi fachowcy już u mnie byli (Chilmanowicza) i powiedzieli, że to ciągle się zmienia i trzeba aktualizować programy, więc ok. aktualizuję! W środę pakiet TVP pojawił się a po nocy zniknął, więc w czwartek znowu dokonałem aktualizacji i pakiet TVP znów był i znowu po nocy zniknął i dno dnia dzisiejszego nie powrócił! Tak więc chyba coś jest nie tak? Poza tym nie mogę codziennie czekać na fachowców w godzinach porannych (bo tak przychodzą)- ja tez muszę pracować! Pozdrowionka!
>
> ja się wcale nie denerwuje, tylko lubię merytoryczne rozmowy.
> Rzeczywiście na Chilmanowicza mamy problem z wyższymi czestotliwościami. Do wymiany jest kabel łączący ul. Wyszyńskiego i ul. Chilmanowicza.
> Wymiana ma nastąpić w nadchodzącym tygodniu.

OK! dzięki za merytoryczne informacje (też takie lubię) . Tak więc cierpliwie czekam!

autor: abonent11200, dodał 2011-10-19 12:45komentuj

Panie Jerzy czy już wiadomo jak będzie wyglądała oferta telewizji cyfrowej po wprowadzeniu zmian z nowymi kanałami, od kiedy jaka cena i jakie pakiety?

autor: abonent11200, dodał 2011-10-20 18:15komentuj

> O 12:45, dnia 2011-10-19 abonent11200 napisał(-a):
> Panie Jerzy czy już wiadomo jak będzie wyglądała oferta telewizji cyfrowej po wprowadzeniu zmian z nowymi kanałami, od kiedy jaka cena i jakie pakiety?
I jeszcze jedno.Czy jest sens zgłaszać brak niektórych programów cyfrowych na forum czy w BOK skoro i tak wszystko jest w fazie testów?

przejdź do strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117


"Telewizja Kablowa Bart-Sat" informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i w żaden sposób nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych w dyskusji na forum Telewizji "Bart-Sat", zastrzega sobie jedynie prawo do usuwania, w ciągu 24 godzin, wypowiedzi o treści reklamowej, sprzecznej z prawem, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej czy też propagujących przemoc oraz treści powszechnie uznanych za naganne moralnie, społecznie niewłaściwe i naruszających zasady Netykiety. Przypominamy, że osoby zamieszczające opinie, o których mowa powyżej, mogą ponieść za ich treść odpowiedzialność karną lub cywilną.