: :: :: :
przejdź do strony: 113 autor: regan, dodał 2019-11-20 00:18 | komentuj |
> O 15:26, dnia 2019-11-06 Jerzy napisał(-a): > > O 17:21, dnia 2019-11-05 Ewa napisał(-a): > > Witam! > > Od wczoraj nie ma głosu na kanale Canal+ Sport > > 89 7626262 witam można naprawić audio na kanale 424 kanał muzyczny music box bo nie ma głosu |
autor: Ewa, dodał 2019-11-24 20:48 | komentuj |
Znowu problemy! Nie ma tygodnia żeby się coś nie działo! Kilkanaście razy dzisiaj pojawiał się komunikat że brak sygnału. Teraz znowu nie można obejrzeć od kilkunastu minut. Oczywiście nie ma również internetu. Od was żadnego komentarza nie ma. Jesteście beznadziejni! |
> O 20:48, dnia 2019-11-24 Ewa napisał(-a): > Znowu problemy! Nie ma tygodnia żeby się coś nie działo! Kilkanaście razy dzisiaj pojawiał się komunikat że brak sygnału. Teraz znowu nie można obejrzeć od kilkunastu minut. Oczywiście nie ma również internetu. Od was żadnego komentarza nie ma. Jesteście beznadziejni! Na ul Paderewskiego brak sygnalu |
> O 21:05, dnia 2019-11-24 Bartoszyce napisał(-a): > > O 20:48, dnia 2019-11-24 Ewa napisał(-a): > > Znowu problemy! Nie ma tygodnia żeby się coś nie działo! Kilkanaście razy dzisiaj pojawiał się komunikat że brak sygnału. Teraz znowu nie można obejrzeć od kilkunastu minut. Oczywiście nie ma również internetu. Od was żadnego komentarza nie ma. Jesteście beznadziejni! > Na ul Paderewskiego brak sygnalu
Usuwamy awarię. |
> O 20:48, dnia 2019-11-24 Ewa napisał(-a): > Znowu problemy! Nie ma tygodnia żeby się coś nie działo! Kilkanaście razy dzisiaj pojawiał się komunikat że brak sygnału. Teraz znowu nie można obejrzeć od kilkunastu minut. Oczywiście nie ma również internetu. Od was żadnego komentarza nie ma. Jesteście beznadziejni!
Następnym razem postaramy się przewidzieć awarię i poinformowac o niej z kilkudniowym wyprzedzeniem. |
autor: Ewa, dodał 2019-11-24 21:38 | komentuj |
> O 21:16, dnia 2019-11-24 Jerzy napisał(-a): > > O 20:48, dnia 2019-11-24 Ewa napisał(-a): > > Znowu problemy! Nie ma tygodnia żeby się coś nie działo! Kilkanaście razy dzisiaj pojawiał się komunikat że brak sygnału. Teraz znowu nie można obejrzeć od kilkunastu minut. Oczywiście nie ma również internetu. Od was żadnego komentarza nie ma. Jesteście beznadziejni! > > Następnym razem postaramy się przewidzieć awarię i poinformowac o niej z kilkudniowym wyprzedzeniem. Jak zwykle bardzo miła odpowiedź. Mam wrażenie że to my jesteśmy dla Was a powinno być chyba na odwrót. Macie stronę internetową a cały dzień coś się działo, ale to ja jestem winna, bo zapytałam co się dzieje. Szkoda słów. |
> O 21:38, dnia 2019-11-24 Ewa napisał(-a): > > O 21:16, dnia 2019-11-24 Jerzy napisał(-a): > > > O 20:48, dnia 2019-11-24 Ewa napisał(-a): > > > Znowu problemy! Nie ma tygodnia żeby się coś nie działo! Kilkanaście razy dzisiaj pojawiał się komunikat że brak sygnału. Teraz znowu nie można obejrzeć od kilkunastu minut. Oczywiście nie ma również internetu. Od was żadnego komentarza nie ma. Jesteście beznadziejni! > > > > Następnym razem postaramy się przewidzieć awarię i poinformowac o niej z kilkudniowym wyprzedzeniem. > Jak zwykle bardzo miła odpowiedź. Mam wrażenie że to my jesteśmy dla Was a powinno być chyba na odwrót. Macie stronę internetową a cały dzień coś się działo, ale to ja jestem winna, bo zapytałam co się dzieje. Szkoda słów.
Szanowna Pani, awaria nastąpiła o 20.45. Niezwłocznie przystapilismy do jej usuwania, co skutecznie uczyniliśmy o 21.25. Po to jesteśmy, nawet w niedzielę. Wszystko przebiegło zgodnie z procedurami. A o tym że coś się dzialo caly dzień, niestety nie wiedzieliśmy. Bo nikt nie poinformował. |
autor: Ehhh, dodał 2019-11-25 09:43 | komentuj |
> O 21:46, dnia 2019-11-24 Jerzy napisał(-a): > > O 21:38, dnia 2019-11-24 Ewa napisał(-a): > > > O 21:16, dnia 2019-11-24 Jerzy napisał(-a): > > > > O 20:48, dnia 2019-11-24 Ewa napisał(-a): > > > > Znowu problemy! Nie ma tygodnia żeby się coś nie działo! Kilkanaście razy dzisiaj pojawiał się komunikat że brak sygnału. Teraz znowu nie można obejrzeć od kilkunastu minut. Oczywiście nie ma również internetu. Od was żadnego komentarza nie ma. Jesteście beznadziejni! > > > > > > Następnym razem postaramy się przewidzieć awarię i poinformowac o niej z kilkudniowym wyprzedzeniem. > > Jak zwykle bardzo miła odpowiedź. Mam wrażenie że to my jesteśmy dla Was a powinno być chyba na odwrót. Macie stronę internetową a cały dzień coś się działo, ale to ja jestem winna, bo zapytałam co się dzieje. Szkoda słów. > > Szanowna Pani, awaria nastąpiła o 20.45. Niezwłocznie przystapilismy do jej usuwania, co skutecznie uczyniliśmy o 21.25. Po to jesteśmy, nawet w niedzielę. Wszystko przebiegło zgodnie z procedurami. A o tym że coś się dzialo caly dzień, niestety nie wiedzieliśmy. > Bo nikt nie poinformował.
Nikt nie poinformował, bo może inni są bardziej wyrozumiali od tej pani. Teraz jest świetna oferta z BartNetu na telewizję i internet więc może pani spokojnie przejść do nich. Tam jak jest problem w weekend to zazwyczaj naprawiają w poniedziałek rano. |
autor: widz, dodał 2020-01-04 12:57 | komentuj |
Na Sikorskiego 31 od paru dni na FOKUSIE dość często zdarzają się piksele |
> O 12:57, dnia 2020-01-04 widz napisał(-a): > Na Sikorskiego 31 od paru dni na FOKUSIE dość często zdarzają się piksele
Zapraszam do kontaktu z biurem obsługi klienta. A najlepiej kiedy dyżur pełni dział techniczny czyli pomiędzy godziną 8 a 9 w dni robocze. Nr tel. 89 7626262 |
przejdź do strony: 113 "Telewizja Kablowa Bart-Sat" informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i w żaden sposób nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych w dyskusji na forum Telewizji "Bart-Sat", zastrzega sobie jedynie prawo do usuwania, w ciągu 24 godzin, wypowiedzi o treści reklamowej, sprzecznej z prawem, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej czy też propagujących przemoc oraz treści powszechnie uznanych za naganne moralnie, społecznie niewłaściwe i naruszających zasady Netykiety. Przypominamy, że osoby zamieszczające opinie, o których mowa powyżej, mogą ponieść za ich treść odpowiedzialność karną lub cywilną. |
|