| 2011-05-11 10:53: Z promocją uczelni w trasę po województwie Matury w toku, a uczelnie wyższe już rozpoczęły walkę o przyszłych studentów, i jak się okazuje nie jest łatwo przyciągnąć ich uwagę, stąd nowe pomysły na prezentację szkoły. Do tej pory wyższe uczelnie mające zwykle swoje siedziby w miastach, w których mieszka ponad 50 tys. osób organizowały tzw. >> czytaj dalej <<i wszystkim znane "drzwi otwarte". Tego dnia uczelnia jest do dyspozycji przyszłych studentów, a także wskazuje kierunki rozwoju edukacyjnego jaki proponuje. Oczywiście ta reguła nie ulega zmianie, i choć nadal organizowane są "drzwi otwarte", to obecnie należy jeszcze bardziej wyjść do studentów, by zachęcić ich przede wszystkim do studiowania, ale także wyboru odpowiedniego kierunku, który będzie pasjonował i zapewni przyszły rozwój zawodowy. Stąd pomysł na promocję bardziej dostępną dla wszystkich, czyli krótko mówiąc mini trasa promocyjna po miastach w województwie, głośna i widoczna. Tu promocją szkoły zajmują się osoby blisko związane z uczelnią, a więc wykładowcy, ale przede wszystkim sami obecni studenci, którzy najprościej wytłumaczą na czym polegają kierunki proponowane przez uczelnię, i jak tak naprawdę wygląda życie studenta tej szkoły.
Takim bezpośrednim dostępem do informacji zachęcano przyszłych studentów do przyjrzenia się uczelni jeszcze bliżej, tym bardziej, że głównym atrybutem na który w naszym mieście postawiła szkoła to kierunek mechatroniki, a jak wiemy u nas dobrych mechatroników na pewno mamy. Bartoszyce były więc kolejnym miastem, który odwiedziła promocyjna ekipa uczelni, czyli Olsztyńskiej Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania im. prof. T. Kotarbińskiego. Maturzyści oczywiście chętnie odwiedzają takie prezentacje, ale w tej chwili i tak im ciągle w głowie bolączka matur, które kończą się dopiero 24 maja. >> zwiń <<
| |
"Telewizja Kablowa Bart-Sat" informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i w żaden sposób nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych w komentarzach, zastrzega sobie jedynie prawo do usuwania, w ciągu 24 godzin, wypowiedzi o treści reklamowej, sprzecznej z prawem, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej czy też propagujących przemoc oraz treści powszechnie uznanych za naganne moralnie, społecznie niewłaściwe i naruszających zasady Netykiety. Przypominamy, że osoby zamieszczające opinie, o których mowa powyżej, mogą ponieść za ich treść odpowiedzialność karną lub cywilną. |
|