: Spis Wiadomości :: Utwórz Nowy Wątek :: statystyka forum :

postówmodyfikacja
Internet
102024-02-25 19:11

przejdź do strony: 1 2

autor: Piotrek, dodał 2024-02-23 19:24komentuj

Witam.
Mam takie może dla niewielu istotne lecz dla mnie ważne pytanie, a mianowicie:

Dlaczego ostatnio tak słabo działa internet i dlaczego płacąc za 600 Mb w pakiecie mam zaledwie:
Wynik Speed Test #396473323
Ping opóźnienie w ms 17
Download
pobieranie w Mb/s 174.83
Upload
wysyłanie w Mb/s 60.92

autor: Piter, dodał 2024-02-24 20:15komentuj

Czy tak ciężko jest dostarczać internet o prawidłowych parametrach zawartych w umowach z klientami? Widocznie tak bardzo Panie i Panowie z Bartsatu mają klientów tam gdzie ja mam socjalizm i nie liczą się z tym iż zaczną rezygnować klienci z ich usług.

autor: Jerzy, dodał 2024-02-25 10:41komentuj

> O 20:15, dnia 2024-02-24 Piter napisał(-a):
> Czy tak ciężko jest dostarczać internet o prawidłowych parametrach zawartych w umowach z klientami? Widocznie tak bardzo Panie i Panowie z Bartsatu mają klientów tam gdzie ja mam socjalizm i nie liczą się z tym iż zaczną rezygnować klienci z ich usług.

A czy zgłosiłeś to do nas?

autor: Jerzy , dodał 2024-02-25 17:05komentuj

> O 20:15, dnia 2024-02-24 Piter napisał(-a):
> Czy tak ciężko jest dostarczać internet o prawidłowych parametrach zawartych w umowach z klientami? Widocznie tak bardzo Panie i Panowie z Bartsatu mają klientów tam gdzie ja mam socjalizm i nie liczą się z tym iż zaczną rezygnować klienci z ich usług.

Piotrek vel Piter. Czekam na zgłoszenie, mailowo, telefonicznie lub osobiście. Na pewno sprawdzimy skąd takie zaniżone wyniki na speedtescie. Daj sobie i nam szansę... Mam nadzieję że nie skończy się na rzucaniu oskarżeń. Pozdrawiam.

autor: Piotrek, dodał 2024-02-25 17:19komentuj

> O 10:41, dnia 2024-02-25 Jerzy napisał(-a):
> > O 20:15, dnia 2024-02-24 Piter napisał(-a):
> > Czy tak ciężko jest dostarczać internet o prawidłowych parametrach zawartych w umowach z klientami? Widocznie tak bardzo Panie i Panowie z Bartsatu mają klientów tam gdzie ja mam socjalizm i nie liczą się z tym iż zaczną rezygnować klienci z ich usług.
>
> A czy zgłosiłeś to do nas?

Po .:
1. Dziękuję za tak wyczerpującą odpowiedź czy też reakcję Panie Prezesie Jerzy Nowicki.
2. Czy forum Bartsatu należy do Bartsatu jeżeli przyjąć iż tak to zgłosiłem tylko wystarczyło przeczytać.
3. W sobotę i niedzielę było by szczytem szczytów się do państwa dodzwonić.
4. Sytuacja z internetem lub jego słabymi parametrami powtarza się na tyle nieregularnie i jakoś zawsze w dni kiedy nie pracujecie iż pytanie o zgłoszenie może tylko w Pana mniemaniu załatwia sprawę.
5. Zawsze kiedy dzwonię do państwa słyszę iż trwają prace konserwacyjne lub zajmujecie się tą awarią.
6. Człowiek Panie Prezesie Jerzy Nowicki taki jak Pan na stanowisku powinien raczej nie pytać się poszczególnych
klientów czy dzwonili tylko nadzorować współpracowników by do takich sytuacji nie dochodziło zbyt często - a problemy ostatnio zdarzają się cyklicznie i nie tylko z tego co wiem u mnie wystarczyło spytać techników w Państwa firmie.
7. Z wyrazami szacunku i małym niesmakiem reakcji na zaistniałą sytuację, zwłaszcza iż nie wie Pan do kogo odpisuje i czy jest to młoda czy też starsza osoba a zwłaszcza będąc osobą na stanowisku odpisując per. "TY" jest to dość mało smaczne a czy odpowiednie dla człowieka na Pana stanowisku no cóż ... pozostawię to do Pana przemyślenia. Piotr K.

autor: Piotrek, dodał 2024-02-25 17:46komentuj

Na chwilę obecną na 3 różnych testerach są różne wyniki:
1. Speed Test :
Wynik Speed Test #396688066
Ping opóźnienie w ms
15
Download pobieranie w Mb/s
543.89
Upload wysyłanie w Mb/s
30.59
2. Speed Test od okla:
Pobieranie Mbps
523.18
Przesyłanie Mbps
34.77
3.Speed Test Net :
52 ms 492.79 Mb/s 52.57 Mb/s
Przy powyższych wynikach można jeszcze w miarę stabilnie pracować o ile za kilka dni znowu nie będzie gorzej . Oczywiście nie omieszkam zgłosić Państwu gdy owe parametry się zmienią. Pozdrawiam.

autor: Jerzy, dodał 2024-02-25 18:05komentuj

> O 17:46, dnia 2024-02-25 Piotrek napisał(-a):
> Na chwilę obecną na 3 różnych testerach są różne wyniki:
> 1. Speed Test :
> Wynik Speed Test #396688066
> Ping opóźnienie w ms
> 15
> Download pobieranie w Mb/s
> 543.89
> Upload wysyłanie w Mb/s
> 30.59
> 2. Speed Test od okla:
> Pobieranie Mbps
> 523.18
> Przesyłanie Mbps
> 34.77
> 3.Speed Test Net :
> 52 ms 492.79 Mb/s 52.57 Mb/s
> Przy powyższych wynikach można jeszcze w miarę stabilnie pracować o ile za kilka dni znowu nie będzie gorzej . Oczywiście nie omieszkam zgłosić Państwu gdy owe parametry się zmienią. Pozdrawiam.

Szanowny Panie, zgodnie z zapisami w umowie oraz regulaminie świadczenia usług, usterki zgłaszamy poprzez telefon 897626262 w godzinach od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-20.00 oraz w soboty w godz. 8.00-15.00. Całodowobowo mailowo awaria@bartsat.pl oraz osobiście w godzinach pracy Biura Obsługi Klienta. W zgłoszeniu należy podac imię i nazwisko oraz adres instalacji.
Także Panie Piotrze Czy Panie Piter, oczekuję za zgłoszenie, bo wielokrotnie juz pisałem, że forum nie jest miejscem na zgłaszanie tego typu rzeczy, po drugie nie przedstawił się pan tutaj z imienia i nazwiska oraz nie podał adresu... więc zastanawiam się jak mamy Panu pomóc?
Pozdrawiam

autor: Jerzy, dodał 2024-02-25 18:08komentuj

> O 17:19, dnia 2024-02-25 Piotrek napisał(-a):
> > O 10:41, dnia 2024-02-25 Jerzy napisał(-a):
> > > O 20:15, dnia 2024-02-24 Piter napisał(-a):
> > > Czy tak ciężko jest dostarczać internet o prawidłowych parametrach zawartych w umowach z klientami? Widocznie tak bardzo Panie i Panowie z Bartsatu mają klientów tam gdzie ja mam socjalizm i nie liczą się z tym iż zaczną rezygnować klienci z ich usług.
> >
> > A czy zgłosiłeś to do nas?
>
> Po .:
> 1. Dziękuję za tak wyczerpującą odpowiedź czy też reakcję Panie Prezesie Jerzy Nowicki.
> 2. Czy forum Bartsatu należy do Bartsatu jeżeli przyjąć iż tak to zgłosiłem tylko wystarczyło przeczytać.
> 3. W sobotę i niedzielę było by szczytem szczytów się do państwa dodzwonić.
> 4. Sytuacja z internetem lub jego słabymi parametrami powtarza się na tyle nieregularnie i jakoś zawsze w dni kiedy nie pracujecie iż pytanie o zgłoszenie może tylko w Pana mniemaniu załatwia sprawę.
> 5. Zawsze kiedy dzwonię do państwa słyszę iż trwają prace konserwacyjne lub zajmujecie się tą awarią.
> 6. Człowiek Panie Prezesie Jerzy Nowicki taki jak Pan na stanowisku powinien raczej nie pytać się poszczególnych
> klientów czy dzwonili tylko nadzorować współpracowników by do takich sytuacji nie dochodziło zbyt często - a problemy ostatnio zdarzają się cyklicznie i nie tylko z tego co wiem u mnie wystarczyło spytać techników w Państwa firmie.
> 7. Z wyrazami szacunku i małym niesmakiem reakcji na zaistniałą sytuację, zwłaszcza iż nie wie Pan do kogo odpisuje i czy jest to młoda czy też starsza osoba a zwłaszcza będąc osobą na stanowisku odpisując per. "TY" jest to dość mało smaczne a czy odpowiednie dla człowieka na Pana stanowisku no cóż ... pozostawię to do Pana przemyślenia. Piotr K.

Zastanawiam się jak można nadzorować kilka tysięcy osób ? Nadzorujemy w zakresie działa czy nie działa... a co do prędkości... z doświadczenia wiem, że 90% usterek jest w lokalu abonenta.
Nie ma innej możliwości niż zgłoszenie, jak pisałem wyżej całodobowo można zgłaszać mailowo.
Nic nie wiem o problemach z działaniem internetu w ostatnich tygodniach, a nawet miesiacach.
Pozdrawiam

autor: Piotrek, dodał 2024-02-25 18:37komentuj


> Zastanawiam się jak można nadzorować kilka tysięcy osób ? Nadzorujemy w zakresie działa czy nie działa... a co do prędkości... z doświadczenia wiem, że 90% usterek jest w lokalu abonenta.
> Nie ma innej możliwości niż zgłoszenie, jak pisałem wyżej całodobowo można zgłaszać mailowo.
> Nic nie wiem o problemach z działaniem internetu w ostatnich tygodniach, a nawet miesiacach.
> Pozdrawiam

Na obecną chwilę nie mają co Państwo pomagać i w czym jak pisałem na tę chwilę internet działa w miarę stabilnie.
Co do do usterek - jak Pan pisał w 90% jest w lokalu klienta jeżeli takowe u mnie występują to same się muszą naprawiać gdyż raz jest ok a innym razem no cóż.. Odnośnie Pana wiedzy o usterkach w ostatnich tygodniach czy nawet miesiącach nie mogę niestety Panu odpowiedzieć gdyż nie mam wpływu na to jakie informacje do Pana docierają. Ze swojej strony wiem że na Poniatowskiego i Słowackiego różnie bywa ze stabilnością sieci internetowej biorąc chociażby zakres dni od 2024-02-23 do dzisiejszego dnia. Co do nadzoru nad kilkoma tysiącami użytkowników przecież nie do mnie należy znalezienie oprogramowania monitorującego ruch sieciowy ułatwiający nadzór nad stabilnością sieci. Zapewne Pan zna bądź też ma pracowników od tego typu kwestii i nietaktem z mojej strony było by pouczać tak obeznane w temacie osoby czy też ich zaplecze programistyczne. Jak w/w na chwilę obecną internet działa w miarę stabilnie więc pozostaje mi tylko dać znać jak się to zmieni. Pozdrawiam.

autor: Jerzy, dodał 2024-02-25 18:53komentuj

> O 18:37, dnia 2024-02-25 Piotrek napisał(-a):
>
> > Zastanawiam się jak można nadzorować kilka tysięcy osób ? Nadzorujemy w zakresie działa czy nie działa... a co do prędkości... z doświadczenia wiem, że 90% usterek jest w lokalu abonenta.
> > Nie ma innej możliwości niż zgłoszenie, jak pisałem wyżej całodobowo można zgłaszać mailowo.
> > Nic nie wiem o problemach z działaniem internetu w ostatnich tygodniach, a nawet miesiacach.
> > Pozdrawiam
>
> Na obecną chwilę nie mają co Państwo pomagać i w czym jak pisałem na tę chwilę internet działa w miarę stabilnie.
> Co do do usterek - jak Pan pisał w 90% jest w lokalu klienta jeżeli takowe u mnie występują to same się muszą naprawiać gdyż raz jest ok a innym razem no cóż.. Odnośnie Pana wiedzy o usterkach w ostatnich tygodniach czy nawet miesiącach nie mogę niestety Panu odpowiedzieć gdyż nie mam wpływu na to jakie informacje do Pana docierają. Ze swojej strony wiem że na Poniatowskiego i Słowackiego różnie bywa ze stabilnością sieci internetowej biorąc chociażby zakres dni od 2024-02-23 do dzisiejszego dnia. Co do nadzoru nad kilkoma tysiącami użytkowników przecież nie do mnie należy znalezienie oprogramowania monitorującego ruch sieciowy ułatwiający nadzór nad stabilnością sieci. Zapewne Pan zna bądź też ma pracowników od tego typu kwestii i nietaktem z mojej strony było by pouczać tak obeznane w temacie osoby czy też ich zaplecze programistyczne. Jak w/w na chwilę obecną internet działa w miarę stabilnie więc pozostaje mi tylko dać znać jak się to zmieni. Pozdrawiam.

Panie Piotrze, my monitorujemy prace sieci. Obciążenie wszystkich łączy na świat, nawet w pikach nie dochodzi do 50%, obciążenie na sieci wewnętrznej, akurat na rejonie Słowackiego (gdzie mieszkam i nie zauważyłem problemów) w pikach w godzinach szczytu dochodzi do 70%, także też jest zapas, choć akurat na tym rejonie za kilka tygodni będziemy modernizować i zwiększać przepustowowść (działamy przewidując co może się wydarzyć za kilka miesięcy). I naprawde całkiem poważnie i serio, prosze w danej chwili gdy jest problem wysłać maila na awaria i najlepiej w tym - gdzie jest utrata pakietów, albo gdzie jest przytkany przeskok. To ułatwi nam zdiagnozowanie problemu. Bo dzisiaj, analizując ruch od 23.02 nie mam się do czego przyczepić. Żadnych alarmów o nadmiernym obciążonym łączu, brak utraty pakietów na łączach zewnętrznych, poprawna praca na poszczególnych rejonach wewnątrz sieci... A proszę mi wierzyć, że nie ma nic ważniejszego od szczęśliwego i zadowolonego klienta z naszych usług. Jeżeli postara się Pan nas, mnie informować o problemie ja obiecuję, że skutecznie go znajdziemy i wyeliminujemy. Pozdrawiam

przejdź do strony: 1 2


"Telewizja Kablowa Bart-Sat" informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i w żaden sposób nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych w dyskusji na forum Telewizji "Bart-Sat", zastrzega sobie jedynie prawo do usuwania, w ciągu 24 godzin, wypowiedzi o treści reklamowej, sprzecznej z prawem, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej czy też propagujących przemoc oraz treści powszechnie uznanych za naganne moralnie, społecznie niewłaściwe i naruszających zasady Netykiety. Przypominamy, że osoby zamieszczające opinie, o których mowa powyżej, mogą ponieść za ich treść odpowiedzialność karną lub cywilną.