: :: :: :
| postów | modyfikacja | Naucznie
| 9 | 2020-06-27 21:35 |
autor: Rodzic, dodał 2020-06-20 12:51 | komentuj |
Czy rodzice których dzieci miały zdalne nauczanie też zauważyli że opłata za prąd wzrosła im o cholendarne kwoty u mnie dwoje uczniów łączenie wirtualne w godzinach 8 16 efekt 250zł za dwa miesiące.Myślę że państwo zamiast laptopów powinno dotować prąd nikt o tym nie wspomina |
autor: XYZ, dodał 2020-06-20 13:14 | komentuj |
> O 12:51, dnia 2020-06-20 Rodzic napisał(-a): > Czy rodzice których dzieci miały zdalne nauczanie też zauważyli że opłata za prąd wzrosła im o cholendarne kwoty u mnie dwoje uczniów łączenie wirtualne w godzinach 8 16 efekt 250zł za dwa miesiące.Myślę że państwo zamiast laptopów powinno dotować prąd nikt o tym nie wspomina
Sprawdzilbym najpierw, czy to efekt nauki czy grania ;) pod nieobecność rodziców. W której szkole w Bartoszycach były lekcje on-line (nie zlecanie samodzielnej pracy), w godz. 8-16? Poza tym są rządowe dopłaty do prądu dla gospodastw domowych, co nie za bardzo się podoba Brukseli. |
autor: Yyy, dodał 2020-06-20 15:48 | komentuj |
> O 13:14, dnia 2020-06-20 XYZ napisał(-a): > > O 12:51, dnia 2020-06-20 Rodzic napisał(-a): > > Czy rodzice których dzieci miały zdalne nauczanie też zauważyli że opłata za prąd wzrosła im o cholendarne kwoty u mnie dwoje uczniów łączenie wirtualne w godzinach 8 16 efekt 250zł za dwa miesiące.Myślę że państwo zamiast laptopów powinno dotować prąd nikt o tym nie wspomina > > Sprawdzilbym najpierw, czy to efekt nauki czy grania ;) pod nieobecność rodziców. > W której szkole w Bartoszycach były lekcje on-line (nie zlecanie samodzielnej pracy), w godz. 8-16? > Poza tym są rządowe dopłaty do prądu dla gospodastw domowych, co nie za bardzo się podoba Brukseli.
Przestań oglądać TVP, bo bredzisz jak oni. |
autor: Rodzic, dodał 2020-06-20 17:50 | komentuj |
> O 13:14, dnia 2020-06-20 XYZ napisał(-a): > > O 12:51, dnia 2020-06-20 Rodzic napisał(-a): > > Czy rodzice których dzieci miały zdalne nauczanie też zauważyli że opłata za prąd wzrosła im o cholendarne kwoty u mnie dwoje uczniów łączenie wirtualne w godzinach 8 16 efekt 250zł za dwa miesiące.Myślę że państwo zamiast laptopów powinno dotować prąd nikt o tym nie wspomina > > Sprawdzilbym najpierw, czy to efekt nauki czy grania ;) pod nieobecność rodziców. > W której szkole w Bartoszycach były lekcje on-line (nie zlecanie samodzielnej pracy), w godz. 8-16? > Poza tym są rządowe dopłaty do prądu dla gospodastw domowych, co nie za bardzo się podoba Brukseli. Odp.luceum Żeromskiego oraz studenci mieli łączenie w takich samych godzinach jak przed pandemią czy zadowala odpowiedź |
autor: XYZ, dodał 2020-06-21 09:35 | komentuj |
> O 17:50, dnia 2020-06-20 Rodzic napisał(-a): > > O 13:14, dnia 2020-06-20 XYZ napisał(-a): > > > O 12:51, dnia 2020-06-20 Rodzic napisał(-a): > > > Czy rodzice których dzieci miały zdalne nauczanie też zauważyli że opłata za prąd wzrosła im o cholendarne kwoty u mnie dwoje uczniów łączenie wirtualne w godzinach 8 16 efekt 250zł za dwa miesiące.Myślę że państwo zamiast laptopów powinno dotować prąd nikt o tym nie wspomina > > > > Sprawdzilbym najpierw, czy to efekt nauki czy grania ;) pod nieobecność rodziców. > > W której szkole w Bartoszycach były lekcje on-line (nie zlecanie samodzielnej pracy), w godz. 8-16? > > Poza tym są rządowe dopłaty do prądu dla gospodastw domowych, co nie za bardzo się podoba Brukseli. > Odp.luceum Żeromskiego oraz studenci mieli łączenie w takich samych godzinach jak przed pandemią czy zadowala odpowiedź
Oczywiście. Jak sytuacja wyglądała w podstawówkach? |
autor: wredny czepialski, dodał 2020-06-21 22:58 | komentuj |
> O 12:51, dnia 2020-06-20 Rodzic napisał(-a): > Czy rodzice których dzieci miały zdalne nauczanie też zauważyli że opłata za prąd wzrosła im o cholendarne kwoty u mnie dwoje uczniów łączenie wirtualne w godzinach 8 16 efekt 250zł za dwa miesiące.Myślę że państwo zamiast laptopów powinno dotować prąd nikt o tym nie wspomina Po pierwsze tytuł: "Naucznie". To miało być "nauczanie", czy "na uczni", a może "naocznie". Może lepiej byłoby napisać wolniej, dłużej, ale jaśniej, np "Koszty zdalnego nauczania".
Po drugie: "cholendarne", Dobry Jeżu Anaszpanie, co to takiego? Horrendalne! HORRENDALNE!
Po trzecie: "efekt 250 zł". Ale co "250 zł"? cały rachunek za 2 miesiące to "250 zł", czy rachunek wyższy o "250 zł" od analogicznego okresu roku ubiegłego? Niezbyt to jasne. Obawiam się, podobnie jak niedoinformowany XYZ, że jakikolwiek wzrost kosztów prądu elektrycznego w większym stopniu został spowodowany przez gry - mocno obciążające procesor i zbyt często otwieraną lodówkę w poszukiwaniu jakiejś paszy i napojów.
I po czwarte, odnoszę wrażenie że jesteś, Rodzicu, zwolennikiem dotowania przez państwo wszystkiego. No, to w horyzoncie paru najbliższych lat możesz się mocno zdumieć, jak wielu rzeczy państwo ci nie zrefunduje.
> O 13:14, dnia 2020-06-20 XYZ napisał(-a):
> W której szkole w Bartoszycach były lekcje on-line (nie zlecanie samodzielnej pracy), w godz. 8-16?
> O 17:50, dnia 2020-06-20 Rodzic napisał(-a):
> Odp.luceum Żeromskiego oraz studenci mieli łączenie w takich samych godzinach jak przed pandemią czy zadowala odpowiedź
Tak, wiem "u" i "i" są obok siebie, najlepszym się zdarza, ale ciekawe, że "zdalne nauczanie" on-line nie było zbyt powszechne w Bartoszyckich szkołach. To rzuca pewne światło na to, na ile poważnie ten temat został potraktowany w poszczególnych szkołach. Warto byłoby wyegzekwować od kogoś z powiatu i gminy miejskiej jakieś podsumowanie podejmowanych w tym zakresie działań przez poszczególne szkoły. To może być zwłaszcza interesujące, w kontekście rekrutacji do szkół ponadpodstawowych, która jest już tuż-tuż. Czy wybrać szkołę w której nauczyciel języka obcego ograniczy się do wysłania za pośrednictwem Librusa komunikatu dla wszystkich uczniów, że mają zrobić jakieś ćwiczenie, czy taką gdzie jednak łączy się on-line i można zadać pytanie, poćwiczyć czytanie czy wypowiedź i otrzymać komunikat zwrotny na ich temat. W tym pierwszym modelu zdają się być nauczyciele coraz mniej potrzebni. Uczeń kupi sobie podręcznik i sam, ewentualnie z pomocą rodzica, nauczy się wszystkiego. Co do wuefistów, to marnie widzę ich los w "zdalnym nauczaniu". Jakkolwiek byłoby ono prowadzone.
A może po prostu zlikwidujmy obowiązek szkolny. |
autor: rodzic, dodał 2020-06-22 20:12 | komentuj |
> > > W której szkole w Bartoszycach były lekcje on-line (nie zlecanie samodzielnej pracy), w godz. 8-16? >
> w Liceum Żeromskiego lekcje odbywały się zdalnie od 8 do 14 moje dziecko mogło rozmawiać z nauczycielem, zadawać pytania sam wysłuchałem ciekawego wykładu |
autor: 45 minut, dodał 2020-06-23 11:00 | komentuj |
W większości zdalne nauczanie to fikcja. Zwykle jest wysyłanie zadań do samodzielnego wykonania i często na tym koniec. Samo zdalne nauczanie nie jest oczywiście winą nauczycieli, ale już taki sposób realizacji i owszem. zapewne nie jest to reguła dotycząca wszystkich, acz wielu :-). |
autor: BUM, dodał 2020-06-26 21:37 | komentuj |
> O 22:58, dnia 2020-06-21 wredny czepialski napisał(-a): > > O 12:51, dnia 2020-06-20 Rodzic napisał(-a): > > Czy rodzice których dzieci miały zdalne nauczanie też zauważyli że opłata za prąd wzrosła im o cholendarne kwoty u mnie dwoje uczniów łączenie wirtualne w godzinach 8 16 efekt 250zł za dwa miesiące.Myślę że państwo zamiast laptopów powinno dotować prąd nikt o tym nie wspomina > > Po pierwsze tytuł: "Naucznie". To miało być "nauczanie", czy "na uczni", a może "naocznie". Może lepiej byłoby napisać wolniej, dłużej, ale jaśniej, np "Koszty zdalnego nauczania". > > Po drugie: "cholendarne", Dobry Jeżu Anaszpanie, co to takiego? Horrendalne! HORRENDALNE! > > Po trzecie: "efekt 250 zł". Ale co "250 zł"? cały rachunek za 2 miesiące to "250 zł", czy rachunek wyższy o "250 zł" od analogicznego okresu roku ubiegłego? Niezbyt to jasne. Obawiam się, podobnie jak niedoinformowany XYZ, że jakikolwiek wzrost kosztów prądu elektrycznego w większym stopniu został spowodowany przez gry - mocno obciążające procesor i zbyt często otwieraną lodówkę w poszukiwaniu jakiejś paszy i napojów. > > I po czwarte, odnoszę wrażenie że jesteś, Rodzicu, zwolennikiem dotowania przez państwo wszystkiego. No, to w horyzoncie paru najbliższych lat możesz się mocno zdumieć, jak wielu rzeczy państwo ci nie zrefunduje. > > > O 13:14, dnia 2020-06-20 XYZ napisał(-a): > > > W której szkole w Bartoszycach były lekcje on-line (nie zlecanie samodzielnej pracy), w godz. 8-16? > > > O 17:50, dnia 2020-06-20 Rodzic napisał(-a): > > > Odp.luceum Żeromskiego oraz studenci mieli łączenie w takich samych godzinach jak przed pandemią czy zadowala odpowiedź > > Tak, wiem "u" i "i" są obok siebie, najlepszym się zdarza, ale ciekawe, że "zdalne nauczanie" on-line nie było zbyt powszechne w Bartoszyckich szkołach. To rzuca pewne światło na to, na ile poważnie ten temat został potraktowany w poszczególnych szkołach. Warto byłoby wyegzekwować od kogoś z powiatu i gminy miejskiej jakieś podsumowanie podejmowanych w tym zakresie działań przez poszczególne szkoły. To może być zwłaszcza interesujące, w kontekście rekrutacji do szkół ponadpodstawowych, która jest już tuż-tuż. Czy wybrać szkołę w której nauczyciel języka obcego ograniczy się do wysłania za pośrednictwem Librusa komunikatu dla wszystkich uczniów, że mają zrobić jakieś ćwiczenie, czy taką gdzie jednak łączy się on-line i można zadać pytanie, poćwiczyć czytanie czy wypowiedź i otrzymać komunikat zwrotny na ich temat. W tym pierwszym modelu zdają się być nauczyciele coraz mniej potrzebni. Uczeń kupi sobie podręcznik i sam, ewentualnie z pomocą rodzica, nauczy się wszystkiego. > Co do wuefistów, to marnie widzę ich los w "zdalnym nauczaniu". Jakkolwiek byłoby ono prowadzone. > > A może po prostu zlikwidujmy obowiązek szkolny.
JAKA DYREKTORKA_TAKA SZKOŁA>BUM> |
autor: qwerty, dodał 2020-06-27 21:35 | komentuj |
> O 21:37, dnia 2020-06-26 BUM napisał(-a):
> > JAKA DYREKTORKA_TAKA SZKOŁA>BUM>
Ale ty, to chyba nie do końca zrozumiałeś o co chodzi, matołku. |
"Telewizja Kablowa Bart-Sat" informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i w żaden sposób nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych w dyskusji na forum Telewizji "Bart-Sat", zastrzega sobie jedynie prawo do usuwania, w ciągu 24 godzin, wypowiedzi o treści reklamowej, sprzecznej z prawem, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej czy też propagujących przemoc oraz treści powszechnie uznanych za naganne moralnie, społecznie niewłaściwe i naruszających zasady Netykiety. Przypominamy, że osoby zamieszczające opinie, o których mowa powyżej, mogą ponieść za ich treść odpowiedzialność karną lub cywilną. |
|