: :: :: :
przejdź do strony: 4 autor: wujek68, dodał 2011-10-13 13:41 | komentuj |
> O 17:24, dnia 2011-10-11 jerzy napisał(-a): > > O 13:42, dnia 2011-10-11 aga napisał(-a): > > czy obraz za pośrednictwem dekodera też bedzie sie tak zacinał, przyznam, że na Marksa cyfrowy odbiór non stop sie zacina > > jezeli sa nieprawidlowosci w odbiorze programow nalezy zglosci usterke do Biura Obslugi Klienta.
Czy przewidujecie w swojej ofercie cyfrowej kanał Kino Polska ?? |
autor: Robson, dodał 2011-10-14 22:10 | komentuj |
> O 09:28, dnia 2011-10-10 Bartosz napisał(-a): > Od chwili instalacji nowych urządzeń, na ulicy Sikorskiego nie ma całego pakietu TVP. Czy możesz Jerzy określić, kiedy problem zostanie rozwiązany.
A pakiet TVP pojawia się i znika dzisiaj znowu zniknął!?!? I nie chce powrócić! |
> O 13:41, dnia 2011-10-13 wujek68 napisał(-a): > > O 17:24, dnia 2011-10-11 jerzy napisał(-a): > > > O 13:42, dnia 2011-10-11 aga napisał(-a): > > > czy obraz za pośrednictwem dekodera też bedzie sie tak zacinał, przyznam, że na Marksa cyfrowy odbiór non stop sie zacina > > > > jezeli sa nieprawidlowosci w odbiorze programow nalezy zglosci usterke do Biura Obslugi Klienta. > > Czy przewidujecie w swojej ofercie cyfrowej kanał Kino Polska ??
Tak bedzie kanal Kino Polska |
> O 22:10, dnia 2011-10-14 Robson napisał(-a): > > O 09:28, dnia 2011-10-10 Bartosz napisał(-a): > > Od chwili instalacji nowych urządzeń, na ulicy Sikorskiego nie ma całego pakietu TVP. Czy możesz Jerzy określić, kiedy problem zostanie rozwiązany. > > A pakiet TVP pojawia się i znika dzisiaj znowu zniknął!?!? I nie chce powrócić!
I to jest takie zglaszanie, nie wiadomo kto, nie wiadomo gdzie... I co ja mam z tym zrobic? Zapraszam jedynie do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta. |
autor: Robson, dodał 2011-10-15 10:51 | komentuj |
> O 02:08, dnia 2011-10-15 jerzy napisał(-a): > > O 22:10, dnia 2011-10-14 Robson napisał(-a): > > > O 09:28, dnia 2011-10-10 Bartosz napisał(-a): > > > Od chwili instalacji nowych urządzeń, na ulicy Sikorskiego nie ma całego pakietu TVP. Czy możesz Jerzy określić, kiedy problem zostanie rozwiązany. > > > > A pakiet TVP pojawia się i znika dzisiaj znowu zniknął!?!? I nie chce powrócić! > > I to jest takie zglaszanie, nie wiadomo kto, nie wiadomo gdzie... I co ja mam z tym zrobic? > Zapraszam jedynie do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.
Jerzy niepotrzebnie się denerwujesz! Twoi fachowcy już u mnie byli (Chilmanowicza) i powiedzieli, że to ciągle się zmienia i trzeba aktualizować programy, więc ok. aktualizuję! W środę pakiet TVP pojawił się a po nocy zniknął, więc w czwartek znowu dokonałem aktualizacji i pakiet TVP znów był i znowu po nocy zniknął i dno dnia dzisiejszego nie powrócił! Tak więc chyba coś jest nie tak? Poza tym nie mogę codziennie czekać na fachowców w godzinach porannych (bo tak przychodzą)- ja tez muszę pracować! Pozdrowionka! |
autor: Orion, dodał 2011-10-15 14:32 | komentuj |
> O 10:51, dnia 2011-10-15 Robson napisał(-a): > > O 02:08, dnia 2011-10-15 jerzy napisał(-a): > > > O 22:10, dnia 2011-10-14 Robson napisał(-a): > > > > O 09:28, dnia 2011-10-10 Bartosz napisał(-a): > > > > Od chwili instalacji nowych urządzeń, na ulicy Sikorskiego nie ma całego pakietu TVP. Czy możesz Jerzy określić, kiedy problem zostanie rozwiązany. > > > > > > A pakiet TVP pojawia się i znika dzisiaj znowu zniknął!?!? I nie chce powrócić! > > > > I to jest takie zglaszanie, nie wiadomo kto, nie wiadomo gdzie... I co ja mam z tym zrobic? > > Zapraszam jedynie do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta. > Na Piłsudskiego 5 wszystko super , aż miło popatrzeć. Tak trzymać !. > Jerzy niepotrzebnie się denerwujesz! Twoi fachowcy już u mnie byli (Chilmanowicza) i powiedzieli, że to ciągle się zmienia i trzeba aktualizować programy, więc ok. aktualizuję! W środę pakiet TVP pojawił się a po nocy zniknął, więc w czwartek znowu dokonałem aktualizacji i pakiet TVP znów był i znowu po nocy zniknął i dno dnia dzisiejszego nie powrócił! Tak więc chyba coś jest nie tak? Poza tym nie mogę codziennie czekać na fachowców w godzinach porannych (bo tak przychodzą)- ja tez muszę pracować! Pozdrowionka! |
> O 10:51, dnia 2011-10-15 Robson napisał(-a):
> Jerzy niepotrzebnie się denerwujesz! Twoi fachowcy już u mnie byli (Chilmanowicza) i powiedzieli, że to ciągle się zmienia i trzeba aktualizować programy, więc ok. aktualizuję! W środę pakiet TVP pojawił się a po nocy zniknął, więc w czwartek znowu dokonałem aktualizacji i pakiet TVP znów był i znowu po nocy zniknął i dno dnia dzisiejszego nie powrócił! Tak więc chyba coś jest nie tak? Poza tym nie mogę codziennie czekać na fachowców w godzinach porannych (bo tak przychodzą)- ja tez muszę pracować! Pozdrowionka!
ja się wcale nie denerwuje, tylko lubię merytoryczne rozmowy. Rzeczywiście na Chilmanowicza mamy problem z wyższymi czestotliwościami. Do wymiany jest kabel łączący ul. Wyszyńskiego i ul. Chilmanowicza. Wymiana ma nastąpić w nadchodzącym tygodniu. |
autor: Robson, dodał 2011-10-17 16:55 | komentuj |
> O 15:00, dnia 2011-10-15 jerzy napisał(-a): > > O 10:51, dnia 2011-10-15 Robson napisał(-a): > > > Jerzy niepotrzebnie się denerwujesz! Twoi fachowcy już u mnie byli (Chilmanowicza) i powiedzieli, że to ciągle się zmienia i trzeba aktualizować programy, więc ok. aktualizuję! W środę pakiet TVP pojawił się a po nocy zniknął, więc w czwartek znowu dokonałem aktualizacji i pakiet TVP znów był i znowu po nocy zniknął i dno dnia dzisiejszego nie powrócił! Tak więc chyba coś jest nie tak? Poza tym nie mogę codziennie czekać na fachowców w godzinach porannych (bo tak przychodzą)- ja tez muszę pracować! Pozdrowionka! > > ja się wcale nie denerwuje, tylko lubię merytoryczne rozmowy. > Rzeczywiście na Chilmanowicza mamy problem z wyższymi czestotliwościami. Do wymiany jest kabel łączący ul. Wyszyńskiego i ul. Chilmanowicza. > Wymiana ma nastąpić w nadchodzącym tygodniu.
OK! dzięki za merytoryczne informacje (też takie lubię) . Tak więc cierpliwie czekam! |
autor: abonent11200, dodał 2011-10-19 12:45 | komentuj |
Panie Jerzy czy już wiadomo jak będzie wyglądała oferta telewizji cyfrowej po wprowadzeniu zmian z nowymi kanałami, od kiedy jaka cena i jakie pakiety? |
autor: abonent11200, dodał 2011-10-20 18:15 | komentuj |
> O 12:45, dnia 2011-10-19 abonent11200 napisał(-a): > Panie Jerzy czy już wiadomo jak będzie wyglądała oferta telewizji cyfrowej po wprowadzeniu zmian z nowymi kanałami, od kiedy jaka cena i jakie pakiety? I jeszcze jedno.Czy jest sens zgłaszać brak niektórych programów cyfrowych na forum czy w BOK skoro i tak wszystko jest w fazie testów? |
przejdź do strony: 4 "Telewizja Kablowa Bart-Sat" informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i w żaden sposób nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych w dyskusji na forum Telewizji "Bart-Sat", zastrzega sobie jedynie prawo do usuwania, w ciągu 24 godzin, wypowiedzi o treści reklamowej, sprzecznej z prawem, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej czy też propagujących przemoc oraz treści powszechnie uznanych za naganne moralnie, społecznie niewłaściwe i naruszających zasady Netykiety. Przypominamy, że osoby zamieszczające opinie, o których mowa powyżej, mogą ponieść za ich treść odpowiedzialność karną lub cywilną. |
|