: :: :: :
przejdź do strony: 105
> O 21:00, dnia 2017-06-09 Abonent napisał(-a): > Moglibyście Państwo monitorować przed wyjściem z pracy sygnał który wpuszczacie do sieci. Całe popołudnie, aż do teraz brakuje EPG na wszystkich kanałach! Może ktoś coś by z tym zrobił?
Monitorujemy i pracujemy nad usunięciem usterki |
autor: Jarek, dodał 2017-06-17 08:53 | komentuj |
ponownie nie działa EPG na żadnym kanale |
autor: Marek, dodał 2017-06-17 09:29 | komentuj |
> O 08:53, dnia 2017-06-17 Jarek napisał(-a): > ponownie nie działa EPG na żadnym kanale co się dzieje z EPG |
autor: Jarek, dodał 2017-06-18 07:35 | komentuj |
w jakich godzinach można skontaktować się z dyżurnym technikiem? |
> O 07:35, dnia 2017-06-18 Jarek napisał(-a): > w jakich godzinach można skontaktować się z dyżurnym technikiem?
W dni robocze do godz. 20.00 w dni wolne 9.00-17.00 Na marginesie potwierdzam problemy z EPG. Problem został zgłoszony do dostawcy rozwiązania i wiem że szukają przyczyny. Za niedogodności przepraszamy i pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem poprawności działania usługi EPG. |
autor: Jarek, dodał 2017-06-18 10:19 | komentuj |
Niestety wczoraj i dziś nikt nie odbiera telefonu. |
autor: Jarek, dodał 2017-06-18 10:42 | komentuj |
W końcu udało się dodzwonić. Mam nadzieję, że usterkę uda się usunąć. |
> O 10:42, dnia 2017-06-18 Jarek napisał(-a): > W końcu udało się dodzwonić. Mam nadzieję, że usterkę uda się usunąć.
Pracujemy nad tym cały czas. Jeszcze raz przepraszamy i prosimy o wyrozumiałość. |
> O 21:00, dnia 2017-06-09 Abonent napisał(-a): > Moglibyście Państwo monitorować przed wyjściem z pracy sygnał który wpuszczacie do sieci. Całe popołudnie, aż do teraz brakuje EPG na wszystkich kanałach! Może ktoś coś by z tym zrobił?
Mija dwa tygodnie od zgłoszenia usterki EPG i nadal nie działa on prawidłowo. Pewnie starym zwyczajem problem jest na "łączach z Warszawą"? |
> O 07:21, dnia 2017-06-23 Abonent napisał(-a): > > O 21:00, dnia 2017-06-09 Abonent napisał(-a): > > Moglibyście Państwo monitorować przed wyjściem z pracy sygnał który wpuszczacie do sieci. Całe popołudnie, aż do teraz brakuje EPG na wszystkich kanałach! Może ktoś coś by z tym zrobił? > > Mija dwa tygodnie od zgłoszenia usterki EPG i nadal nie działa on prawidłowo. Pewnie starym zwyczajem problem jest na "łączach z Warszawą"?
Problem z epg został usunięty. Ostatecznie. |
przejdź do strony: 105 "Telewizja Kablowa Bart-Sat" informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i w żaden sposób nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych w dyskusji na forum Telewizji "Bart-Sat", zastrzega sobie jedynie prawo do usuwania, w ciągu 24 godzin, wypowiedzi o treści reklamowej, sprzecznej z prawem, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej czy też propagujących przemoc oraz treści powszechnie uznanych za naganne moralnie, społecznie niewłaściwe i naruszających zasady Netykiety. Przypominamy, że osoby zamieszczające opinie, o których mowa powyżej, mogą ponieść za ich treść odpowiedzialność karną lub cywilną. |
|